keskiviikko 19. helmikuuta 2014

hair year


Hei ♥
   Nyt ei oo hirveesti päivissä ollu erikoisempaa kirjotettavaa joten en niistä teille ala raapustaa ja pälisee vaan teen teille postauksen hiustenvärjäyksestä. Tää on mulle jotenki nii arkipäiväne asia et haluun nyt jakaa tän teiän kaa. Tunnetustihan naisilla on vaikeus päättää millaset hiukset ne haluaa, tai millaset ne pitää. Itse olen nyt tullut siihen lopputulokseen kaikkien väriläträyksien jälkeen et blondit ja alta mustat on se mun juttu ja ne kuuluu muhun. En haluu enää pilata mun hiuksia jatkuvalla värjäys rumballa mitä olen harrastanu jos reilu 5v. Kuvia ette saa kun vain vuoden ajalta kuinka olen pitänyt hiusvärejä 1-2kk päässä ja taas muuttanu jotenkin.
   Ylin kuva on kesältä 2013. Tuota ennen minulla oli pitemmän huonokuntoiset vaaleanoranssinkusenkeltasen sekoitus hiukset kiitos kaikkien musta, brunette vaalennus rumbailun jälkeen. Hiuksista tosiaan lähti aika moinen määrä pituutta ja kakshaaraista hamppua. Niistä ois varmaa voinu jo tupakan käärästä ku olivat niin heikossa hapessa. 


   Kesän lopussa pelkkä blondi ei säväyttänyt enää silmääni joten lisäsin alle tutun ja turvallisen mustan. Ne kaventaa kivasti kasvoja ja tuo hiuksiin uutta sävyä josta itse pidän. Silmät korostuu meikkejän kanssa paremmmin. Myös mustat alta katsoin siksi paremmaksi etten näyttäisi niin pennulta ilman meikkiä kuin pelkillä blondeilla.
   Syksyn tullen sitten taas tuli haluttua muuttaa ilmettä ja tein sen pienellä muutoksella vaalentamalla alahiukset ja niistä tuli ruskeat. Tämä sen takia että tuo musta alkoi tuntua hieman synkältä. Tämä on tätä jatkuvaa mielen vaihtelua siitä pitääkö yksiväriset vai kaksiväriset hiukset. Hiukset ovat olleen milloin: blondi- punaiset, blondi- liilat, blondi- mustat ja blondi-brunet. En sitten tiedä tähän syytä mistä se johtuu ettei mikään miellytä silmää pitkään. Kait sitä joskus oppiii...
   Syksy meni pitemmälle ja halusin kokeilla jotain mitä olen kokeillut viimeksi 4lk... Tätä voi sanoa joko suureksi virheeksi tai rohkeaksi vedoksi jonka viimein uskalsin toteuttaa. Eli vedin pään punaseks. Tästä koitui olevan todella paljon hommaa, että ne pysyivät punaisina. Piti ostaa colormaskia ja sävytettä mutta siltikään ei miellyttänyt silmää kun toiset kohdat hiuksista olivat kirkkaanpunaiset ja toiset hieman haalemmat. Joten päätin vetää päälle liilanruskea jonkun Liven uuden rock värin. Ne hiukset olivat hetken aikaa todella kivat ( kuvaa ei nyt ole ), mutta kyllästyin niihinkin. Tein taas sen minkä aina jos mul on muun väriset hiukset kuin blondit eli menen ja katson vanhoja kuvia missä on blondit hiukset ja sitten haluan ne takas ja eikun taas hiukset vaalennusrääkkäykseen.

    Yllättävän nopeasti noista punaisista sain sitten blondit. Ei mennyt kun 4-5värinpoistoo, yhden kerran vaalennusaine ja sitten vain hopeashampoota ja paljon hoito aineita ettei menny hampuks. Vähän aikaa olin pelkillä blondeilla sitten tietysti 2pv sittten halusin taas alta mustat ja nyt sitten olen periaatteessa palannut ajassa taaksepäin ja olen taas blondi-musta . Mun neuvo ja opetus on vaan se et pitäkää hiuksistanne huolta ja kiinni älkääkä rääkätkö niitä niinkuin minä koska sitten itkettää kun puolet hiuksista on valunu pois kaikkien rankkojen blontausten jälkeen. Enkä nyt tiedä onko hirveen hamppumaiset tai katkelleet hiukset hienon näköiset. Itse päätin lopettaa tän väriläträykse ennenkö on liian myöhästä. Nyt hoidan hiuksia hoitoaineilla ja ostan colormaskit ja sävytteet joilla pidän värit yllä ilman että värjään ku tulee 1cm pitkä juurikasvu.


http://weheartit.com/search/entries?utf8=%E2%9C%93&ac=0&query=blonde%20long%20hair&commit=
    Nyt vaan odotan et mun hiukset kasvaa ja ottaa oman paksuutensa takas sit oon tyytyväinen !

By: ELISH ♥









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }