keskiviikko 12. helmikuuta 2014

I hope that I get sleep

Hei ♥


   Enhän minä unta saanut, vaikka tässä 3h yritin. Makasin sängyssä silmät kiinni ja yritin olla ajattelematta mitään, varsinkaan mitään surullista, ahdistavaa ja pelottavaa.. Onnistumatta siinä. Taas kerran kehoni ja pääni valtasi yksinäisyys, kipu, ahdistus, pelko, kylmyys ja mahan kipu. Tämä kaikki kyllä väsyttää ja olenkin todella väsynyt mutta en vain saa unta. Minä yritän minä taistelen , mutta varmaan turhaan. Voisinhan minä vaikka koko yön vain maata tässä sängyssä toivoen että uni tulee vielä joskus minunkin luokseni.
   Pienenä sitä sai unta aina pehmolelun kanssa ja silloin pelkäsi vain jotain mörköjä jotka on kaapissa tai sängyn alla. Kun nykyään sitä pelkää muita asioita. Viimeyönä oli niin itkuinen ja paha olla että menin äidin huoneen sohvalle unilelu kainalossa nukkumaan niinkuin joku pieni lapsi. Se oli yllättävän hassua ja itkeminenkin loppui heti ku oli äiti lähellä että mitä sitä kieltämään rakas se on vieläkin ja tulee aina olemaan.

   Nyt on vaan just sellainen olo ettei ilman kultaa tästä tule mitään. Ku sen haju saa mut rauhoittuu ja rentoutuu niin et saan unta. Kait tää on jtn ahdistusta etku on nii rakastunut ni ei saa unta ellei se toinen oo siinä vieressä. Tää on jtn sanoin kuvailemattoman suurta tunnetta etten osaa edes selittää koko pää, keho ja sydän on ihan sekaisin. Tuntuu niinku en näkis enää muita. Toisaalta nyt jo vähä hymyilyttää ku se laitto ihanii viestei ja neeuvo: ``mieti et oisin sun vieressä, nii mä teen aina jos sä et oo, otan peito viereen ja halaan niinku sua .`` Entiiä onko kukaa ees sanonu mulle niii ihanasti. Harmi et se ei auta ku alko vaan itkettää ku mietti ja tajus ettei se siin oikeasti oo... No kait tää tästä. 

    Tosiaan pyörii liikaa kaikkia asioita päässä jonka takii se toivomani uni ei näytä saapuvan. Siksi ajattelin vielä tulla kirjoittaa jos se auttas tyhjentää tätä päätä. On vaan liian isoi asioita just nyt mun pää sisäl , liikaa ahdistusta, liikaa murhetta ja huolta ja liikaa pelkoa kaikesta. Mä en tääl blogis haluu vielä kertoo mikä mua askarruttaa niin ettei uni saavu.
   Koitan täs kuunnella musiikkia mikä alkas väsyttää ihan liikaa. Koska Nytki väsyttää, väsyttäny jo 4h mutta unta en saa vaikka kuinka yritän. Oikein taistelen että saisin unta ja toivon hyvää unta ei painajaisia kiitos. Vaikka toivossahan on hyvä elää.
    Yritän katsoo näitä hassun söpöi ja sulosii kuvia jos niiden avulla se uni tulis vähän helpommin. En tiedä mistä nyt raaputtaisin. Tekisi mieli vain kirjoittaa ajatelmia. Musta nää kuvat on tosi ihania ja söpöi. Koska koirat ja vauvat on kauniita ku ne nukkuu ja niiden avulla jotenkin rauhoittuu ja tulee vähän kevyempi olo.
   Meiänki pikku koira Tipsu kömpi tänne mun peito alle mun viereen nukkuu. Siitä tulee jo vähä rauhallisempi ja kevyempi olo ku on tommmone pikku karvaturri vieressä tuhisemassa. Kyllä se vaan niin taitaa olla että eläimissä on joku mikä saa rauhottuu, nyt ei itketäkkään enää toisinku vähä aikaa sitten. Oon jotenki nii väsyny nukuttaa itteni itkulla unee, se väsyttää silmiä ja seuraavana päivänä koko päivän itkune olo.
    Siis tää kuva, tommonen pieni lapsonen niin ihanan pieni, viaton, suloinen ja kaunis. Kun itsekin olisi vielä tommone, ei huolia, ei murheita ja mistään pahasta ei olisi vielä tietoakaan. Pehmeä kuin pumpuli, sileä kuin silkki ja kevyt kuin höyhen. Sellaisen pienen ihmeen minä tässä alla olevassa kuvassa näen. Aivan kuin enkeli tai joku hentoinen kaunis ihme.
   Tätä kuvaa katsoessa voisi kuvitella itse olevan tuollainen, saisin varmaan unen heti ku ois vaan pehmolelu kainalossa. Nykyään oon isompi ja mul on elävä ja puhuva pehmolelu, sellainen mitä aina toivoin. Harmi et se mun pehmolelu ei oo nyt mun vieressä. Jos ois itkisin, halaisin ja pitäisin kii enkä irroittais koskaan. Mun sisällä ei oo ikinä ollut näin kaunista, vahvaa ja suurta tunnetta kuin nyt. Koska mä rakastan aivan valtavasti, viimein mä tiedän miltä se tuntuu ja sen voin kertoo et se samaan aikaan tuntuu mahtavalta, mutta samaan aikaa pelottavalta.
   Tuutte ymmärtää näiden mun postauksien sanat ja sanoman paremmin sitten kun tiedätte mikä mulla on. Osa teistä sen tietää. Mutta jos nyt saisin paremmin unta kun raapustelin tänne. Kertokaa toki unen saanti vinkkejä otan ne ilolla vastaan :)


By: ELISH ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }