sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Jos pidätte mua teiä lautapeli pelinappulana ni sori ootte vääräs ;)

Hei ♥
tältä näytettii perunka arenaassa 31.1
   Joten siis helluri hei ja hellät tunteet ! Meitsi halluu nyt kertoo teille pikkase meikä viikonlopusta joka siis tosiaan oli aika vauhdikas mutta asiallinen. Tän viikonlopun perjantai teema oli keikka jota tosiaan olin oottanu koska näkisin Cheekin ekaa kertaa ja se tosiaan oli kyl odottamise arvosta ja niinku se sanontaki menee : '' hyvää kannattaa odottaa'' ! Ja meitsihä odotti ja innolla.
   Lähdin siis perjantaina pois puttaalta koska menin 31.1 mun hyvä ystävä kaa Peurunkaa TheVoice winterpop festivaaleille vai mittee se kirjotettii.. Mami piti ekaks lähtee mu kaa mut sit se päätti et on liia vanha sinne eikä lähteny ja päätin sit pyytää mu hyvää ystävää mukaa. Ilta meni tosi hyvi ei tapeltu ja nähtii Lord Est, JVG ja Cheek tietty ! Aika moni oli tuol iha päissää mut 10p ja papukaija merkki et ite selvinpäin ja join vaan 1 lonkero sit se kunniaks et mun tammikuu ei todellakaa ollu tipaton päi vasto;) Kiitos mahtavasta keikasta kaikille artisteille ja seuralle ! Mahtii oli !
Cheek ah ♥
   Hmm sit niinki outoo iltaa/ yöhö ku lauantai..... joka mul on jo jatkunu sunnuntaiksi...
   Tosiaan lähin mun hyvi ystävie kaa Äänekosken baarii Voodoosee... No kaikki sit meni niinku ei taas ois pitäny mennä eli musta tuli se paska frendi joka jätti yhe tärkeest ihmisest yksi, mä en taas oikee miettiny miks tein nii ku sanontaha menee: '' ystävist pidetää aina huolta''. Pisteet tälle frendille siit et se huolehtii must ain oli kui paska sit sitä kohtaa.. Tietty teen vääri ku oon sille välil iha täys kusipää, mut en nähtävästi osaa aina käyttäytyy.. Ilta oli muuten kiva ku tanssin taas iha hullun ja joku vanha jätkä yritti ilmeiseti jtn tai sil se vaikutti no onneks meitsiä ei ois voinu vähempää kiinnostaa ykskä jätkä koska meitsi mietti koko ajan vaa omaaa kultaa ! ♥ Siit mun murust tuutte kuulee seuraavas postaukses ku teen sille ainki 101% ellei enemmänki omistetu postaukse....
   Ilta sit meni siihe et huuettii aika railakkaasti mu tärkee ystävä kaa toisillemme, mun päähä ei taas uponnu se sanat vaan halusin tehä itelleni luottamus testi.... Lähettii taksil suolahtee ja meitsi halus jatkoille... Meitsi pysty olee uskollinen niinku pitääki olla... Koska oon nyt ja viiemein tajunnu et Sauli on just se mitä haluun mu elämää enkä ketää muuta, siks oon päättäny et pidän siit jätkäst kynsi ja hampai kii. En viitti tähä lässyttää siit kulltasta enempää koska saatte seuraavas postaukses nii paljon liirumlaarum rakkaus lässytystä et teil voi jopa mennä järki. Tää mun tapa kirjoittaa voi teist aika oudolt mut mä kirjota mu omal taval. Tykkäsitte siit tai ette :)
   Joo tosiaa meitsi ei dikkaa siit et meitsil yritetää pelaa jtn pelii koska en oo teijä leikkikalu enkä pelinappula... Meitsi elää omaa elämää ja meitsil on iha omat kujeet ja suunnitelmat tän elämä menoks ja meitsin suunnitelmii ei kuulu olla kenenkää pelinappula koska meitsi pelaa jo eri sarjaa oma rakkaa kaa jota kukaa ulkopuoline ei tuu sotkee enkä mäkää tuu pilaa tätä koska me ollaa nii hyvä '' tiimii '' ettei meit nii vaa nujerreta ;) Kulta on paras ♥

   Tänään meitsi haluuki lähtee takas kulla luo, meitsi ei jaksa tätä Slahtee ku tääl kaikki on iha vitu outoo ja sekasta.. Ei tätä kaupunkii voi vaa rakastaa koska Pihtipudas on vaa uponnu mu sieluu ja mu sydämmee.. Mä haluun sinne niitte ihmiste kaa, sen paika takii ja tietty tärkeimmä Sauli takii ! Nyt tuli joku outo tarve päästä se luo ja heti en jaksa enää oottaa 2-3h et nään sen. Tää on aika outoo ja hassuu mut silti aika siistin ihanaa ♥Mut nyt heissan tästä postaukselt !

By: ELISH ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }