keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Camera ♥

Hei ♥
   Olen jo pitkään halunnut ostaa järkkärin. Olen aina rakastanu valokuvaamista, mutta minua ärsyttää huono laatu ja se etten voi kuvata aivan kaikkea mitä haluaisin. Tiedän että kunnon kuviin tarvitaan myös kunnon kamera. Opiskelija kun olen en saa niin paljon rahaa että voisin ostaa todella hyvän kameran lisä putkella, jonka vuoksi on tyydyttävä halvempaan ja ehkä vähän huonompaan. Mutta pelkkiin digikameroihin en enää suostu tuhlaamaan rahoja.
   Ongelmana on lähinnä se, etten tiedä kumpi on parempi alle 500e maksavassa järkkärissä: Nikon vai Canon. Itse olisin Canonin kannalla, mutta nyt haluaisin kuulla teitä, jotka omistatte jommankumman. Kokemuksia, esimerkkejä millaisia kuvia saa jne. Ajattelin ostaa alle 500e kameran, mutten vielä tiedä ostanko Nikonin vai Canonin. Haluan tietenkin kameran jolla voisin kuvata monta vuotta ja vasta työ elämässä miettiä kalliimpaa ja parempaa kameraa. Joten laittakaan kommilla omia mielipiteitä niin olisin todella iloinen :) Kiitos.

By: ELISH ♥

1 kommentti:

  1. En omista itekkää järkkärii, mutta tosipaljon oon lainaillut Canon EOS 1100D kameraa ja tyytyväinen oon ollut! Aloitelevalle se ainakin on helppo käyttöinen ja hintakaan ei mee yli 500euron!! Ja saa sillä myös mun mielestä hyviä kuvia :3

    VastaaPoista

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }