tiistai 13. tammikuuta 2015

VLOGAUS

Hei ♥
   Tosiian mä oon viikko sitten avannut uuden oven mun elämässä jonka takana on uudet polut ja kujeet, sen myötä tuli sitten vlogaus. Eli olen alkanut vlogaamaan. Melkeen kaikki meistä varmaaan tietää mitä se meinaa, mut kaikki ei. Eli vlogaaminen meinaa sitä, että höpötellään kameralle kaikkee ja sillä kuvataan pätkiä sitten muokkaillaan tai annetaan olla sellasenaan ja lisätään sitten Youtubeen, siellä ihmiset voi sit kattoo sen videos, kommata, tykätä, ei tykätä ja alkaa seuraamaan.

   Tähän mennessä musta on ollu helppo olla kameran edessä eikä se oo ollu ongelma. Mutta nyt, musta tuntuu joka hetki ku meen siihen kameran eteen ja avaan suuni et maailma pysähtyis. Mua jännittää aivan sairaasti, en tiedä mitenpäin siinä olisin ja puhuisin, saatika mitä puhuisin. Jotenkin vaan oon todella todella jännittynyt, enkä edes tiedä miksi.

   Joka tapauksessa se on ollu aika hauskaa ja siihen on kyllä saanu aikaakiin kulumaan mikä on vaan plussaa ! Musta on aika jännää et puhun kameralle ja sen voi nähdä moni ihminen. En oo ennen osannu ajatella tätä asiaa, mutta nyt kun sitä alko ite tekemään niin täytyy sanoo et hatun nosto jokaselle vlogaajalle miten ne pystyy oleen kameran eessä niin rennosti ja samalla ne saa järkee tulemaa sieltä suusta, en voi sanoo ku et ihailen heitä kaikkia toodella paljon ♥

   Tälläset fiilikset näin alussa. Mutta kattokaa videot jos kiinnostaa ja katsotaan miten tää lähtee rullaamaan ! Mutta en aio luovuttaa nyt ! :)






By: ELLISABETNA ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }