keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Fighter

Hei ♥


 Nyt ajattelin pikaiseen tähän alkuun kertoa kun, kävin eilen teetättämässä tatuoinnin Ott-Lee-Tattoo: ssa, tykkäsin paikasta todella paljon, asiallista palvelua, rentouttava sisustus ja kyllä olen tyytyväinen loppu tulokseen. Kävin siis ottamassa ensimmäisen tatuointini ja halusin sen olevan pieni ja hento, jotta tietäisin kestänkö tulevaisuudessa ottaa isompia tatuointeja. Täytyy sanoa etten, osaa edes sanoin kuvailla miltä sen ottaminen tuntui. Toisaalta se sattui, toisaalta se oli hyvin vittumaista kipua, mutta kun se oli ohi niin nopeasti koin suuren surun tunteen " nytkö se jo loppu", olisin sittenkin halunut lisää pientä kipua, joten nyt on aivan  törkeä kuumee ottaa lisää. Olen jo miettinyt paria ja mihin ne tulisivat paljastuu myöhemmin.


      Ensimmäinen ajatus minulla oli, että tatuoinnin pitää liittyä minuun, sen pitäisi kertoa minusta jotain, sen täyty olla joko muisto, pieni tarina, tai asia jonka vain itse tiedän. Tatuointi on kuitenkin asia joka kulkee mukanani minne ikinä menenkin. Se on asia joka luo minulle aivan oman persoonallisen ulkonäön. Näin ollen kerron nyt pienesti miksi otin tatuoinnin ja miksi juuri tämän.
 


Elämän tie,
on ollut kivistä ja soraista,
aina ei ole ollut helpointa,

vaikken aina,
ole tuntenut itseäni kunnolliseksi,
vaikken aina,
ole tuntenut itseäni,
vaikken aina,
ole pitänyt itseäni taistelijana,

niin sehän minä kumminkin olen,

olen taistellut,
mielenterveyttäni,
itsetuntoani,
ja vastaan joka ikinen päivä,

nyt minulla on,
sana,
joka muistuttaa heikkoina hetkinä,
siitä kuinka paljon olen elämässä selvinnyt,
joten tulen selviämään jatkossakin.
- Fighter

   Nyt siitä on tullut puolivuotta, kun hommasin järjestelmä kameran. Päivääkään en vaihtaisi pois. Yhtäkään kuvan, luomaa hetkeä en unohtaisi. Jotta asiat olisivat muualla, kuin mielessä ovat kuvat siitä hyviä asiota. Niistä herää henkiin uudelleen se hetki, joka on ollut vai muistossani. Kuvat luovat tarinansa ja jokainen saattaa nähdä ne eritalla ja näkee niissä eri asioita. Nyt olen tehnyt kollaasin jokaiselta kuulta Syyskuusta 2014- helmikuuhun 2015 asti. Tälläisiä otoksia minä olen puolenvuoden aikana ottanut ja tälläiset hetket ovat osa minua. 



     Syyskuussa 2014, tuli kuvailtua aika paljon ja aika laidasta laitaan. Otin kuvia eläimstä ja luonnon antamasta kauneudesta. Myös minua kuvattiin syyskuussa. Jokainen näistä kuvista on osa minua ja ovat minun silmissäni kauniita. Katsokaa luontoa, menkää luontoon, jotta voitte nähdä ja ymmärtää sen luoman kauneuden.


   Lokakuussa 2014, me saimme uuden kaverin kuviimme. Nuppu pupun. Hänestä tuli suuri osa perhettämme ja meille kaikille todella rakas. Tässä kuussa kuvasin enemmän eläimiä ja luontoa.



   Marraskuussa 2015, vietin paljon aikaa ystävieni kanssa. Koska koulunu oli lopuillaan, tiesin etten voisi jatkossa viettää heidän kanssaan enää niin paljon aikaa. Joten marraskuussa otettiin ystävyydestö kaikki irti. Ja he esiintyivät paljon kuvissa.



   Joulukuu 2014, oli loppujen aikaa. Silloin kouluni tuli päätökseen ja oli aika jatkaa matkaa. Kuvasin paljon luontoa , eläimiä ja ihmisiä. Jokaisessa kuvassa on minulle jotain hetkellisyyttä ja pysäyttävää.



   Tammikuussa 2015, oli uusi vuosi ja uusien kujeiden aika. Aloitin vlogin pidon jonka vuoksi kuvaaminen ja blogin ylläpito jäi aikalailla pimentoon. Kuvia kuitenkin tuli jonkin verran otettua, luonnosta, ihmisistä, eläimistä ja juomista.


   Helmikuussa 2015, aika meni todella nopeaan ja tuntui kuin en olisi kerennyt tekemään mitään. Myös kuvaaminen jäi totaallisesti heitteille, joka hieman harmittaa.

   Siinä oli puolen vuoden kuvaus kollaasit ja pienet selitykset, toivottavasti tykkäsitte. Nyt kun vlogi on tullut suureksi osaksi elämääni, enkä paljon ole blogiin kirjoitellut. On asiaan tehtävä muutos ja jakaa aika taisesti molemmille. Blogin pito on ollut minulle aina tärkeää, koska rakastan kirjoittamista ja kuvien ottoa. Ja tämän avulla se onnistuu loistavasti. Jatkossa parannan tapani ja herätän blogin henkiin. Joten pysykää kuulolla, en ole hylännyt teitä ♥

By: ELISABETNA ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }