tiistai 10. maaliskuuta 2015

Life is an illusion

Hei ♥

   Eilen tuli käytyä pihalla, piiitkästä aikaa. Eilinen keli tosiaan sai mussa elon merkkejä ja oikeeen tunsin kuinka auringon valo luo muhun uutta energiaa ja paljon iloa. Mäkun oon jotenkin ollut niin kyllästynyt ja tympiintynyt tähän elämään. Mitään ei tapahtu, mikään mussa ei muuta ja oon vaan tällänen. Niin täytyy sanoa, että se että eilen paisto arska koko päivän ni se sai mut hetkeks voimaa paremmin, hetkeks unohtaa sen missä pohja mudissa sitä on viimene puolvuotta ryvetty.

    Musta on pitkään tuntunu, niinku mikään ei muuttuis koskaan. Niinkun mitään ei tapahtuis ikinä, vaan jokainen päivä olisi samanlainen, kuin kopio eilisestä .Mä haluisin mun elämään jotain uutta, uusi harrastus tai jotain. Oon koittanu miettiä, mitä itse voisin alkaa tekemään toisin, voisinko olla tyytyväisempi elämään, voisinko opetella iloitsemaan enemmän, voisinko lopettaa tuskailemisen ja ahdistavien asioiden miettimisen. Tiedättekö te tän tunteen, kun tuntuu ettei saa mistään kiinni, ettei mikään kiinnosta, ettei missään tunnu olevan mitään järkeä. En usko olevani yksin näiden tunteiden ja mietteiden kanssa.

   Ajatteletteko koskaan, et on parempi olla hiljaa kuin kertoa kellekkään mitä paskaa sisällään käy läpi, kiinnostaako ketään edes se mitä puhun tai se mitä sanon. Välillä tuntuu, kuin seisoisi keskellä paskaa ja ihmisiä keitä ei edes kiinnosta mitä sulle kuuluu, mitä itelles teet tai yhtään mitään.  Miks juuri mun pitäs olla se ihminen joka aina ymmärtää kaikkia, mutkun mä katson niitä kysyvästi, kukaan ei huomaa eikä niitä edes kiinnosta. Niin mä vaan mieitn miks ne velvottaa et mua pitäs kiinnostaa. Anteeks tähän väliin tämmönen armoton saarma, mutta ihan oikeesti MIKS aina meidän pitäs jaksaa, miks aina me ollaan niitä ketkä kysyy: " miten menee". Ihan turhaan, nyt on tullut aika niiden muiden tulla välillä meitä jaksavia vastaan, eikä meidän aina niitä. Uskon et te keil on samanlaisia tuntemuksia te ymmärrätte mistä mä puhun, koska tää teksti tuli nyt aika sekavaks, mut jos tajusitte pointi ni jes!

   Mä halusin testaa nyt tällästä tunteiden purkua tänne  blogin puolelle. Mitä ootte mieltä?  Mulla ei nyt kulje ajatus yhtään, enkä tiedä mitä mun päässä ees liikkuu. Huomisesta on tulossa kiva päivä, pääsen Jyväsylään, mut mul ei oo mitään hajua mitä siel tullaan tekeen. Kun pääsin mukaan johonko hankkeeseen, se on tarkotettu työttömille ja siel on kaikkee toimintaa jne. Kerron siit enemmän seuraaavas postaukses ku oon ottanu enemmän selvää mitä siel tehää. 


   Tähän loppuun vielä haaste videota, eli tosiaan minä ja mun kaveri Nikke alotettiin mun vlogi kanavalla ns. sarja haasteita. Eli joitenkin viikkojen aikana joka tiistai tulee uutta haaste videota, nyt vuorossa oli RedBull & Milk- challenge. Viime viikolla tuli video Chubby Bunny- Challenge. Linkkaan teille ne molemmat videot. Joten nauttikaa !


RedBull & Milk- Challenge
Chubby Bunny- Challenge

By: ELISABETNA ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }