lauantai 14. maaliskuuta 2015

spring ♥

Heissulihei ♥

   " On siis kevät, kuljen Hakaniemen rantaan, tuuli ei tuule mutta sade kyllä jaksaa.... "
Kevät on siis saapunut luokseni ja olen siitä hyvin iloinen. Musta on vaan aivan mahtavaa, kun rankan talven jälkeen jaksan hymyillä taas. Luonto herää hiljalleen eloon kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mussa on ihan erilaista virtaa. Mä tosiaan heräsin eloon. Mä nauran, mä hymyilen ja teen asioita vaikka muuten asiat ois pään sisällä päin persettä.

   Eilen kävin ekaa kertaa tänä vuonna pyöräilemässä ja vaikken itestäni uskoisi jaksoin jopa 12km... En oo vuoteen liikkunut melkein ollenkaan ja sen kyllä huomaa. Teen tänne blogiin vertailuja siitä millainen olin ennen, millainen tänä päivänä ja kun tulen vähän laihtumaan ja saamaan kasvoistakin pyöreyttä pois niin muutoksen jälkeisen minäni. Aloitan elämässäni siis isoja muutoksia, mitkä vaativat minulta paljon. Päätösten tekohan on aina helppoa ja on aina helppo sano tulen aloittamaan tälläisen elämän tavan, mutta kuinka helppo tulee todellisuudessa niissä tavoitteissa pysyminen. Nyt minä kuitenkin olen päättänyt lopettaa tämän itsesäälissä rypemisen ja alkaa tekemäänkin niille asioille jotain. Olen aina ollut ihminen joka ei luovuta ennenkun on edes tosissaan yrittänyt, vasta sillon kun olen oikeasti tehnyt kaikkeni voin sanoa ettei se mennytkään niin, mutta ennen sitä voin vain vaieta ja tehdä asioille jotain.

   Haluan tehdä teille erillisen postauksen asioista minkä kanssa olen kamppaillut pitkään, enkä voi vielä sanoa. että taisteluni olisi ohitse. Tulen kertomaan arpia repien asioita, joista minua on sanottu hulluksi, mielenvikaiseksi. Minusta tuntuu, että on tullut aika kirjoittaa siiitä kaikesta.

   Mutta nyt iloisen aiheen kevään alkuun, sehän merkitsee minulle sitä että olen taas väliaikaisesti kunnossa, elossa ja jaksan ja haluan todella tehdä asioita... Nyt hieman kuvia mitä tänään tuli otettua. Aivan mahtavaa kevättä kaikille ♥












By: Elisabetna ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }