maanantai 16. maaliskuuta 2015

Ulkoilmaa


Heissuli ♥

   Mä oon niin niin elossa ja pitkästä aikaa mussa oikeesti virtaaa energiaa, mä voisin kiertää vaikka maapallon ympäri tai jotain. Auringon valossa sitä viisastuu ja alkaa ajattelemaan, et mitä me pienistä kun ei pienetkään meistä. Mä en enää jaksa valittaa pienistä asioista vaan aidon nauttia aivan kaikesta ja niin täysillä, kun vaan osaan. Nyt on kevät ja kohta on kesä, mikä olis sen parempaaa !

   Eilen tosiaan kävin ite päivällä 9km pyörälenkillä. Oli niin mahtavaa päästä rentoutuu hetkeks, pyöräillä ja kuunnella musiikkia, parasta ! Sen jälkeen me lähettiin käyttää neitejä pihalla. Aluks ne oli sellasii, apua en liiku mihinkää.. Mut jonkin ajan päästä ne liikku vähäsen, nyt pitää alkaa niitä käyttää säännöllisesti pihalla. Vähän kyllä ärsyttää ku ei asu rivarissa, missä niitä pois pitää paljon enemmä ulkona ja ilman noita remmejä, mut ei se oikeen kerrostalossa onnistu tuo ulkoilu ilman remmejä. Tytöt kyllä nautti auringosta ja meillä oli aika kivaa. Sen jälkeen vietiin neidit kottii ja lähettii käymää iskällä.

   Käytiin koirien kanssa jäällä ja tipsustakin sai pitkästä aikaa tosi hyvä poseeraus kuvan. Siinä on vaan koira parhaimmillaan. Iskällä ottelin vähän kuvia ja sen sellasta. Tällä erää mulla ei muuta oo, kun saatte nyt aika paljon katsella kuvia. Joten morojenstaa ! ♥






























By: Elisabetna ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }