tiistai 21. huhtikuuta 2015

parempaa päin


Huhtikuu alkoi ja se on mennyt mulla ainakin kuin siivillä, tuntuu etten oo tehny mitään ja et aika on vaan menny. Mä oon hakenu kouluihi ja nyt toivon et niist johonki ees pääsen. Mä oon tän kuukaun aikana oppinu nauttii elämästä ihan eritavalla. Mä kävin myös 7pv työnhaku- valmennuksen ja sain sieltä kaks korttia: työturvallisuuskortin ja tulityökortin. On tapahtunu paljon niin hyvää kuin huonoo.

Mua on poljettu maahan, mut mä päätin etten anna muiden ihmisten vaikuttaa siihen miltä musta tuntuu ja millanen mä oon. Koska mä tiedän et ihmiset jotka mut tuntee ja jotka musta välittää, mä riitän niille just tälläsenä kun mä oon. Ja se on musta vaan parasta mun elämäs et mul on niit läheisii ihmisii ja tukijoukko joka ei hylkää eikä nujerra mua ! Mä päätin heivaa ne ihmiset mun elämästä jotka ei sitä osaa kunnioittaa ja vaan sylkevät mun päälle niin sanotusti.

Meille on tullut myös viikko sitten sunnuntaina 2kappaletta hiiriä. Sain ne mun siskolta. Oon kyllä tykänny niistä tosi paljon ja ne on aikamoisia vipeltelijöitä. Mul on ennen ollu hamstereita niin on iha hyvä oppii tuntee myös hiiret. Kanit ei oo reakoinu niihin oikeen mitenkää.

Olin myös viikkositten maanataina Peurunka Areenalla kattomassa HalooHelsinkiä! mun hyvän ystävän kanssa. Tolla bändillä on mulle tosi iso vaikutus ja niitten kappaleet antaa mulle ihan sairaasti voimaa ja asennetta. Mä en ennen ollut tajunnut kuinka paljon niiden sanotuksilla on oikeesti merkitystä ja tunne arvoa. Nyt oon kuitenkin oppinut ymmärtää niiden musiikkia ja siitä on tullu yks iso osa mun elämää. Mä todellakin voin sanoa et toi bändi ja niiden kappaleet on lähel mun sydäntä ja voin jopa sanoa rakastavani sitä. Peace !

Me ollaan myös Saulin kanssa vietetty tosi paljon aikaa mun siskon kanssa. Ja se on ollu musta ihan huippuu. Mä myös rakastan sen lasta ihan sikana, sen kaa on vaa nii parasta vaa leikkii menemää ja muistella aikaa ku itekki oli niin pieni ja ilonen pienistäkin asioista. Mulle on tärkeetä et perhe on lähellä ja niiden kanssa ollaan tiivistä, puhutaan, autetaan, tuetaan ja tehdän kaikki niiden hyvinvoinnin eteen.  Perhe on ollu mulle aina number one ja tulee aina olemaan ! Mä en vaihtais mun perhettä koskaan, koska se on parasta mitä voin saada. Kaikki hetket mun siskojen kanssa merkkaa mulle todella paljon ja oon oppinu niiltä niin paljon asioita etten mitenkään pysty sitä kaikkee antaa takas. I love ♥

Meiän herra Tipsu täytti myös 8vuotta täs viikko sitten. Oon alkanu arvostaa sitä koiraa ihan sikana, koska oon oppinu ymmärtää sen sisintä jos näin voi koirasta sanoa. Mä myös rakastan sitä todella paljon, se on opettanu mulle mitä on virheellisyys mutta silti on riittävä ja täydellinen rakkailleen. Se on koira joka on myös opettanut mitä on sisu ja voima jota meidän kaikkien sisällä on. Se on näyttänyt sen et vaikka välillä kaikki ei oo helppoo niin silti pitää taistella ja jaksaa. Tärkeintä on ettei kadota itseään. Tipsu ♥

Olin eilen myös reipas ja päätin repästä. Eli mä siivosin tän koko kämpän, tää oli oikeesti jo niin järkyttävän näkönen etten ees ymmärrä miten ollaan voitu asua tässä. Nyt kuitenkin kämppä on siisti eikä tavarat loju siellä sun täällä. Yeah!

Mä oon myös tajunnut sen et paljon on itsestä kii, miten tätä maailmaa kelaa ja miten tääl selvii henkisesti. Mä oon koittanu jättää turhan stressin taakse ja koittaa vaan elää elämää niinku sitä pitäiskin tehdä. Mitä järkee mun ois jäädä sohvalle valittamaan, kun voin itse vaikuttaa mun päähän ja sanoa: " et nyt riittää turha ruikutus, tääl on monii muita jol on asiat paljon huonommi ku mul". Parempaa päin täs elämäs mä sanon ja jatkan elämää ja siitä nauttimista ihan täysil ! Nauttikaa tekin, koska elämä on tehty sitä varten, pus ♥ ja tsemppiii kaikil ihan sikan ♥

Alhaalla viel kuvat ja video taltiointi HH: keikalta ja eiliseltä siivoukselta !





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }