keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

PINKKI PONI


Kesän alku on menny mun osalta ihan sairaan nopeesti. Mä en edes tajua mihin tää aika hukkuu, tää vaan lipuu ohitse mun tajunnan. Oon ottanu aika rennosti tän alkukesän ja mul on ollu todella ihanaa ja oon ollu ilonen kaikesta mitä on tapahtunu. Mä päätin et tänä kesänä en ota liikaa ressii yhtään mistään ja se on tosiaan tähän mennessä ainakin toiminu ihan kybällä.

4.6 me juhlittiin kullan päättäreitä. Ja oon niin ylpee siitä et se valmistu ja sai koulun käytyy kunnial läpi. Mul oli hirvee kiva päivä, lähin aamul kullan porukoitten kanssa kattoo sen kevätjuhlaa. Hirveesti valmistu kyl porukkaa ja on aina niin ihanaa nähä ku ihmiset valmistuu se vaan on jotenki musta niin hienoo, en vaa osaa selittää tarkemmin että miksi. Sen jälkeen tultiin meille ja ooteettiin et Sauli tulee kottii, ku ne viel lähti luokkalaiste kaa käymää Makessa. Sitku se tuli siin hetki viel juteltii, otettiin kuvia ja sit tuli pojat ja alettii ottaa skumppaa. Ite en kyllä sitä juonu, ei oikee ollu mun makuu eikä mul viel ollu sellasta fiilistä. Sit lähettiin käymää kaupoilla, jonka jälkeen lähettiin Jyväskylään. Se oli aivan mahti reissu, mutta se jääkön päättäri mistä ei puhuta. Tän jälkeen siirryyttiin takas Äänekoskelle ja mentiin uuteen paikalliseen Hurmokseen. Mä tykkäsin siitä sisustuksesta aivan sairaasti ja henkilökunta oli asiakaspalvelu- taidot omaava ja ihan mahti mesta muutenkin. I LIKE. Tän jälkeen siirryttiin viel Voodoo:seen. Siel ei kauaa oltu ku lähdettiin pois. En voi sanoo muutaku et ihan sika rentouttava ilta ja aivan mahtava fiilis jäi.

5.6 me sit lähettiin Saulin kaa Pihtiputaalle. Oli ihanaa mennä sinne pitkästä aikaa, koska ei olla kuukautee oltu siel ja nähty kaikkii ihmisii. Oltiin putaal 11.6 asti, puttaal tehtii vaikka ja mitä. Vietettiin päättäreitä 2pv putkee viel perus päättäri päivän jälkeen ja oli ihan sairaan kivaa. Voin vaan sanoa, että kun se ihana selväpäivä sunnuntai koitti niin ei ollut enää kauheen kivaa. Loppu aika vaan ajeltiin ja oltiin kavereitten kanssa. Puttaalla on välillä ihan sairaan kivaa ja ihanaa, mut sit toisinaan haluisin vaan oikeesti pois sielt. Mut joka tapaukses oli mahti reissu puttaal, valvottiin myöhään, syötiin hyvin, nukuttiin huonosti ja naurettiin paljon. Tälläsiä lisää !

Nyt ollaan viikko oltu kotona. Ollaan käyty mun äitillä, siskolla ja leikitty sen lapsen kanssa. Niinku jo aiemmin oon sanonu rakastan sitä vaan ylikaiken. Ja nyt on ollu ihan huippuu ku ollaan käyty sen kaa ulkona leikkii, siin menee aika tosi kivasti ja nopeesti. Sit ollaan vaan oltu himas, löhötty, katottu telkkaa ja okei tais se pe 12.6 me pämpättiin meillä. Miks musta tuntuu et tää koko kesä alku on menny vaa juodessa.... Noo eiköhän tähän tuu muutosta.

Nyt kerron pikasee tai lyhyesti meidän loppuviikon suunnitelmat: tänään me lähetään putaalle josta huomenna lähdemme taas Juhannuksen viettoon posiolle. Ollaan siel su asti ja sit tullaan takas kotiin, ollaan päivä kotona ja ti 23.6 lähetään mun äitin, sen kaverin ja mun pikkuveljen kanssa Ähtäriin. Et tälleesti menee suurinpiirteen tää loppu kuukaus. Seuraavan kerran postausta saatte joko ma  22.6 tai sit Juhannuksen aikana. Siihen asti heips ♥


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }