maanantai 23. tammikuuta 2017

Fitverstas Pr-tiimi

Fitverstas haki jonkin aikaa sitten PR- tiimiläisiä ja mä ajattelin kokeilla onnea ja osallistuin. Kappas kummaa mä pääsin tähän hommaan mukaan ja oon niin innoissani. Teen siis nyt jonkin aikaa yhteistyö Fitverstaan kanssa. Ja tätä matkaa voitte seurata täällä blogissa ja muissa someissa. Itse ajattelin tilata Home Training Concept naisille- ohjelman, koska kerkesin vähän aikaa sitten jo tilaamaan Bikini- ohjelman. 

Haluun testata tota Home Training Concept sen takii et voin sitä tehä kotona ja tota Bikiniä salilla sen mukaan kun salille jaksan itseni roudata. Muutenki mua on aina kiinnostanut kotona treenaaminen, mutta en ole tiennyt mitään tehokasta treeniä niin jos ton avulla sais tehtyä tehokkaita koti treenejä. 

Oon kyllä niin innoissani tästä ja kirjoittelen tosta ohjelman suoriutumisesta aina kerran viikossa tänne blogiin ja kuviakin ois hyvä laittaa ni näkee se kehityksen paremmin. Mutta tästä on hyvä jatkaa ! 

Ajattelin tähän ekaan postaukseen kertoo hieman mun liikunta taustoista, koska en niistä hirveästi ole täällä blogin puolella puhunut. Olen tosiaan liikkunut ihan pienestä lapsesta asti, pienempänä harrastin yleisurheilua ja tykkäsin siitä todella paljon, jossain vaiheessa alotin ratsastuksen ja se onkin ollut iso osa mun elämää aina. Se on sinällään huvittavaa, koska se on samalla mun pahin pelko mut yhtä aikaa suurin rakkaus. 

Kävin nuorempana myös breakdance ja street dance- tunneilla. Jälkeenpäin harmittaa suunnattomasti ettei kumpaakaan tullut jatkettua. Tanssi on kuitenkin aina ollu mulle tosi tärkeä osa elämää ja tanssin koko olemus ja liikehdintä on aina kiehtonut mua. Sanotaan ettei mikään ole myöhäistä nytkään, mutta tällä hetkellä asun sellaisella paikkakunnalla missä ei ole mitään tanssi opetusta. 

Sali taustaa on sen verran, että vuonna 2011 kävin todella aktiivisesti salilla ja ryhmäliikunta tunneilla. Mulla on vaan heikkous ollu aina se et alotan täysillä ja oon ihan liekeissä siitä mitä teen, mut sit mua alkaa ahistaa se vauhdin määrä. Nyt ajattelin tehdä muutoksen ja nautin ja teen täysillä, mutten vedä itseeni yli. Eli et se innokkuus ei lähde äärirajoille vaan pysyy hallittuna. 

Oon myös aina rakastanu lenkkeilyä ja hiihto ois osa mua jos ois vaan varaa suksiin. Pyöräily on mulla kausittaista, toisinaan rakastan sitä ja toisinaan vihaan. Muutenkin pelkään pyöriä, niistä on mun tuurilla aina lähtenyt ketjut ja sit on sattunut. Mutta siinä oli hieman mun liikunta taustaa tiivistettynä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }