keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Home training vk1


"ei kukaan muu saa sun liekkiäs tukahduttaa,
potentiaali vast oottaa toteuttamistaan"

Eka treeni viikko Fitverstaan Home Training ohjelmaa takana. Ohjelmasta sen verran, että tykkään siitä todella paljon. Se on mulle just sopivan monipuolinen ja liikkeet on aikalailla mun suosikkeja. En ois ikinä uskonu et kotona tehty treeni ois niin raskasta tai silleen vaikuttavaa. Jokasen treenin ja jopa lenkin jälkeen on tuntenu et on tehny jotain ja se on tosi huippu juttu. 

Ensimmäinen viikko meni aika nopeeta, joinain päivinä mulla ei ollu minkään näköstä motivaatiota. Mun on ollu todella vaikeeta saada ne voimat vetää ne treenit ja lähtee kotoa tonne pihalle vetämään se lenkki. Jostain sen voiman silti aina löyti, vaikka joitan treenei joutu korvaan lepopäivänä, koska edellisenä päivänä ei vaan ollu sitä motivaatiota. Motivaatio on vaan sellanen juttu, että sen on jokasen löydettävä itse ja on vaan päätettävä, että mä teen tämän. Jokanen päivä on erilainen ja fiilikset on joka päivä ihan erilaiset, mutta jokasen treenin jälkeen fiilis on aivan mahtava. 

Mua ärsyttää eniten, kun olin unohtanu mun aktiivisuus rannekkeen äitille eli n. 100km päähän, joten ekana viikkona mä en nähny mun tuloksia oikeen mistään. Oli silleen ahdistava fiilis treenata, ku ei nähny monta kaloria siinä palo ja kauan kesti ja millaset oli pulssit millonkin. Mutta silti ihan hyvin meni ja kyllä sen onneks kropassa tuntee ku jotain on tehny. Kaikin puolin oon kyllä tyytyväinen, että pääsin tähän PR- tiimiin mukaan, tästä tulee viel hyvät 8viikkoa ja oon päättäny, että mä pystyn tähän.

Koska mun blogi on aina ollut avoin ja todellinen, niin mä en tänne jaksa mitään valehella. Jos mulla ei jonain päivänä ole ollut motivaatiota, niin sitä ei vaan ole ollut. Enkä rupea esittämään, että oisin treenit tehny, jos niitä en jonain päivänä oo tehny niin sille ei voi mitään. Mä oon nyt opetellu oleen itelleni vähän armollisempi, koska sillä säästän itteeni liika stressiltä, jonka vuoksi mä annan sen itelleni anteeksi jos en aina onnistu. Tällähetkellä mulle on tärkeintä, että mä yritän ja teen parhaani oman henkisen toimintakykyni puitteissa. 

Nyt oon saanu mun aktiivisuusrannekkeen takasin, joten jatkossa viikkopäivityksissä täällä blogin puolella tulen kirjaamaan joka päivän toiminnat. Tältä erää kaikille oikein hyvää loppuviikkoa ja pahoittelut, että tämä postaus tulee vähän myöhässä. Jatkossa viikkokatsaukset sunnuntaisin tai maanantaisin. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }