sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

Home Training vk6 ärstyneisyyttä, väsymystä ja jatkuvaa näläntunnetta


"Haluun voittaa itseni,
jokainen päivä,
antaa mulle uuden syyn elää,
ja uuden syyn yrittää,
tehdä asiat täysillä"


Fitverstas luo mahdollisuuksia tehdä unelmista totta, laittaa itselleen tavoitteita ja toteuttaa niitä. Säkin voit olla osana tätä ja tehdä muutoksia sun omassa elämässä ja arvostaa lopputulosta. 
Tiet joilla on kuljettu päämäärään eivät aina ole helppoja, mutta luovuttaminen ei ole vaihtoehto! 

Mä oon ihminen jolla ei aina asiat mee ihan niinku haluisin ja oon todella vihainen itselleni jos epäonnistun millään tapaa asioissa. No tää viikko ei mennyt mulla todellakaan niin kuin olisin suunnitellut ja halunnut. Mun piti aloittaa Home Training sykli2 ja vetää ekat treenit tällä uudella ohjelmalla. Pää ja keho sano kuitenkin jotain aivan muuta. 

Mulla on ollu armoton nälkä 24/7 en oo pystyny keskittymään koulussa oon vaan ajatellut ruokaa. Tähän vielä lisäksi se, että olen ollut todella väsynyt koko ajan, henkisesti ja fyysisesti joten treenit ei olisi tullut kuulonkaan. Koko viikon suurin työ oli se, että sain itseni sängystä ylös, olin sitten nukkunut 7 tai 12 tuntia, lopputulos oli sama.  Ei tosiaan oo mun tapasta, että koko viikko mennään tällä samalla vaihteella, joten tää todellakin söi mua sisältä.  Ja olin todella pettynyt etten saanut aikaiseksi tehdä mitään.

Tämä kaikki siis tietenkin lisäsi mun ärtymystä, olin todella kiukkuinen ja vihainen koko viikon. Sen huomasi myös somen käytön vähyydestä, yleensä oon todella aktiivinen insagramissa ja snäpissä. Mutta tällä viikolla mua ei vaan kiinnostanut. Ihan sama mitä tein, kävinkö ulkona raittiissa ilmassa lenkillä, kuuntelinko musiikkia, näinkö kavereita, meninkö kouluun, yritinkö aloittaa treenin lopputulos oli sama, mikään ei vaan kiinnostanut. 

Oon ihminen joka pettyy itseensä ja siihen etten pysy tavoitteissa jotka olen päättänyt. Tää viikko vaan näytti mulle taas sen, ettei pidä antaa periksi vaan pitää yrittää vaan lujempaa ja kovempaa. Tein päätöksiä itselleni huomenna alkavalle uudelle viikolle :" teen hommat entistä paremmin ja täysillä enkä anna itselleni muuta vaihtoehtoa". Tuhlasin jo yhden viikon itsesääliin ja itseni vihaamiseen, joten en todellakaan anna itseni tehdä niin enää toista viikkoa. 

Tästä postauksesta ei tuu kauheen pitkä, mut halusin tällä vaan kertoo sen, että aina ei kaikki ole ihan mustavalkoista ja helppoa. Oman pään kanssa taisteleminen tuo todellakin haastetta treenaamiseen ja päätöksissä pysymiseen enkä sitä ole halunnut koskaan keltään peitellä. Mulla ei ole syytä valehdella ja esittää tekeväni treenejä. Olisinha mä voinu koko tän viikon ottaa itestäni kuvia treenivaatteet päällä ja esittää et treenasin, mut en halua tehdä niin. Haluan olla rehellinen ja pyytää itseltäni anteeksi, etten tänä viikkona pysynyt mun tavoitteissa ja heitin hanskat tiskiin. Mutta nyt ne hanskat on nostettava sieltä pöydältä ja otettava se tavoite takaisin. 

Tavoitteet luotiin toteutettavaksi ja mun ei ole ollut tapana luovuttaa, tää viikko näytti mulle sen, että mun pitää näyttää itelleni mistä must on tehny ja mihin kaikkeen mä oikeesti pystyn, kun sitä oikeasti haluan. Mä sain mahdollisuuden päästä mukaan mahtavaa Pr-tiimi porukkaa Fitverstaan ohjeistuksella, joten todellakaan halua heittää tätä tilaisuutta yhden huonosti menneen viikon takia hukkaan. Mä nousen täältä ja teen hommat täysillä loppuun. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

::selection { color: #FFBEFB; background: #E4E4E4; }